AKTUÁLNE
AKTUÁLNE
Najlepší last minute? Karavan!
Drsné miesta, kde to majú radi dobrodruhovia aj luxusné kempy, kde si prídu na svoje milovníci rozmaznávania. Pritom nie je nič lepšie, ako rozhodnúť sa zo dňa na deň a zmeniť cieľ dovolenkovej destinácie. S karavanom zažijete unikátny last minute aj trikrát do týždňa. Nové miesta, výzvy dobrodružstvá. Kemp s miliónom možností Niektorí turisti majú radi kempy čo najviac v lone prírody. Niektorí zasa ako sa povie drsný život, na svoje si prídu aj milovníci retra a pre nadšencov kempingu sú však po svete roztrúsené aj „päťhviezdičkové“ kempy. „Kempy sú dnes od úrovne tých, čo si pamätáme ešte zo socializmu, napríklad Srbsko či Macedónia, cez veľmi slušné s obchodmi a reštauráciou a čistučkými sprchami a záchodmi až po "hotelové rezorty " na ktoré sme zvyknutí z all inclusive- kde sú bazény, reštaurácie, obchodíky, animácie, zdarma pečú prasiatka, či rozdávajú ovocie na pláži. Všetko záleží od toho, kto čo preferuje a samozrejme, za čo si zaplatí. Najkrajšie je to, že si každý zvolí čo mu vyhovuje a ak chce byť dnes v zátoke bez civilizácie a zajtra v špičkovom kempe, má to splnené,“ vykresľuje situáciu Maroš Frindt so spoločnosti AIRIA. Na poslednú chvíľu, ale vždy dobre, to je last minute, na ktorý sa nehovorí nie. Prežiť sa dá aj pod holým nebom na odpočívadle, kde to bude o dobrodružstve, prípadne na tichom, ničím nerušenom mieste, ale ak chcete predsa len stráviť dlhší čas a mať o seba postarané, sieť kempov je pomerne široká. „Po celej Európe je viac ako 4 tisíc registrovaných kempov, ktoré sa nachádzajú v známych letoviskách, osamotených plážach, na horách, v blízkosti prírodných, či kultúrnych pamiatok, alebo v blízkosti veľkých miest. Stačí zapojiť už len fantáziu a vybrať sa na cesty,“ dopĺňa Anton Lipar z PROCAMP, s.r.o. Zubná kefka a ide sa Žiadne veľké balenie, skutočne len to najnutnejšie a môžete vyrážať na cestu. Ak predsa len budete ťahať batožinu, auto ju spoľahlivo odnesie. Rovnako bicykle, či športové náradie. „Obytné autá a karavany sú v dnešnej dobe vybavené všetkým, čo človek potrebuje k pohodliu na dovolenke. Stačí si zbaliť oblečenie, hygienické potreby a môžete vyraziť. Naše karavany sú pripravené aj na zimnú prevádzku, takže nič Vám nebráni užiť si aj skvelú lyžovačku kdekoľvek v Európe,“ hovorí o celosezónnom karavanizme Pavel Dudák zo spoločnosti Karavany PK. Či už v kempe, alebo neustále na cestách, je voľba, pre ktorú sa dá rozhodnúť aj na poslednú chvíľu. Nikto vás neobmedzuje a benzín sa vždy dá dotankovať, ak sa vám bude žiadať predĺžiť si dovolenkové ničnerobenie. Ako hovorí Rastislav Lamoš zo spoločnosti Prenájom Karavanov : „Takáto dovolenka je určená pre dobrodruha, ktorý nechce prísť o svoje pohodlie.“ A s tým sa dá nič iné ako súhlasiť. V ďalšom článku si povieme, čo potrebujete na prenájom karavanu, s akými nákladmi a povinnosťami treba počítať.
17.07.201311646Dovolenka v karavane? Výhodou je sloboda!
Predstavte si šíru cestu a nekonečné možnosti. Žiadne obmedzenia, žiadne hranice, iba možnosti a smer dovolenkovania, ktorý si sami určíte. Dovolenka v karavane nepatrí vyhnancom, ktorí šetria na hoteli, ale dobrodruhom, ktorých láka svet v plnej nádhere s hviezdnym nebom nad hlavou a vetrom vo vlasoch. Dovolenka pre každého Nie je obmedzená vekom, počtom ľudí, iba tým, či v sebe objavíte zárodky dobrodružnej povahy a máte chuť zažiť skutočný pocit slobody. „Dovolenka v karavane, alebo autokaravane, je určená pre všetkých ktorý chcú skúsiť a zažiť niečo nové, objavovať nové miesta, nebyť závislý. Skúsenosť ukázala, že tento typ dovolenky vyhovuje aj rodinám s deťmi, ktoré tiež majú radi zmenu. Je to sloboda a voľnosť, preto sa oplatí vyskúšať to,“ hovorí Pavel Dudák zo spoločnosti Karavany PK. Život v znamení slobody O dobrodružnej dovolenke v karavane hovorí aj Bc. Rastislav Lamoš zo spoločnosti Prenájom Karavanov: „Čím sa takáto dovolenka vyznačuje? Dobrodružstvom, voľnosťou, kontaktom s okolitým prostredím, imidžom ale aj zodpovednosťou. Pre niekoho je to životný štýl.“ Karavany totiž nie sú rozhodne tie parodované epizódy ako poznáme z filmov z čias socializmu. Svoje o tom vie aj Maroš Frindt so spoločnosti AIRIA: „Dovolenka karavanom je ako stvorená pre aktívnych ľudí, ktorých nebaví dlho byť na jednom mieste. Ale karavan určite využijú aj športovci, prípadne ľudia ktorí nechcú prípadne sa boja lietať, alebo majú zdravotný handicap, ktorý im neumožňuje zapojiť sa do klasických zájazdových dovoleniek. Ak niekoho nebaví vylihovať na tej istej pláži dlhšie ako 2 dni, nechce sa viazať časmi na raňajky či večeru a pred hlukom uprednostní pokoj, pre toho je karavan. Nemám rád obmedzenia a preto sa na križovatke rozhodnem, či idem dovolenkovať vpravo alebo vľavo, mám chuť na mesto? Zastanem pred ním a idem peši do centra, alebo zvesím bicykel a pobehám všetko čo sa dá, večer sa vrátim k autu na predmestie , či k moru alebo k jazeru za mestom, ak sa mi chce, urobím večeru pre celú rodinu, keď nie, idem do reštaurácie, kde mi dajú plný servis. Ak som unavený zaparkujem kde sa mi páči a tri dni ležím, a čítam.“ Vykresľuje farbisto dobrodružstvá oddaný karavanista. Ide o nový druh dovolenky ako stvorený pre všetkých, ktorí majú radi život bez obmedzení na konkrétnu pláž, miesto, raňajky, obed a večere v presnom čase. V ďalšej časti si povieme o výhodách a možnostiach kempov, ako aj podmienkach pri prenájme karavanov. Pretože takúto dovolenku môžete zažiť aj bez toho aby ste si karavan museli kupovať a o to je to krajší a lacnejší zážitok.
15.07.201312772Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity. Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?: Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky . Vnútorné (indoor) reklamné materiály: Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky. Reklama na regáloch: Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar. Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar. Ako Efektívne Implementovať POS Marketing? 1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu. 2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov. 3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.
30.08.2023879Nášmu dlhoročnému partnerovi sme pomohli zmeniť web
Spoločnosť Maliar Košice je firma s dlhoročnou praxou v oblasti maľovania a tapetovania interiérov v Košiciach a jeho blízkom okolí. Jej zakladateľ a náš partner Zdenko Zán, ktorému pomáhame spravovať systém referencií nás tentokrát oslovil s prosbou o zmenu webu. Chcel web, ktorý bude moderný a vkusný a zároveň bude odzrkadlovať profesionalitu, ktorú vkladajú do svojej práce. S Maliarmi z Košíc spolupracujeme od roku 2016 a za ten čas sme ich dokázali odlíšiť kvalitnými recenziami a ich distribúciou. Naučili sme ich pracovať s nástrojom Google Business Profile, ktorý sme kompletne vyplnili a nasadili a vytvorili sme web na mieru. Nestačí len pekný dizajn stránky, dôležitý je aj kvalitný obsah a jednoduchá použiteľnosť. Kvalitná ponuka služieb Od ostatných maliarskych firiem sa Maliar Košice odlišujú komplexnosťou ponúkaných služieb. Maliari z Košíc vám vymaľujú vašu domácnosť ale i firemné a obchodné priestory, kancelárie, predajne a mnohé ďalšie. Skúsený tím vám poradí s výberom dokonalej farebnej palety, ktorá bude ladiť s vašim súčasným nábytkom. S maliarmi z Košíc bude maľovanie kuchyne, študentskej izby, spálne alebo chodby teraz oveľa jednoduchšie. Okrem maľovania sú maliari z Košíc aj majstri v tapetovaní. Radi vám ochotne poradia a pomožu vytapetovať spálňu, detskú izbu ale aj obývačku a odporučia vám profesionálov na realizáciu interiéru podľa vašich predstáv. Váš interiér si môžete skrášliť o vliesové tapety prípadne fototapety, ktoré patria medzi najobľúbenejší a najmodernejší druh tapiet. Výborným doplnkom do interiéru sú dizajnové fototapety, ktoré môžete umiestniť len na časť steny a stále to bude skvelo vyzerať. S vašou fantáziou a s našimi maliarmi z Košic budete mať interiér ako z katalógu. Zoznam partnerov a predajní nájdete tu. Inšpiratívna galéria prác Vybrať správny typ farieb alebo vhodnú tapetu do interiéru je niekedy naozaj zložité. Zákazníci sa potrebujú inšpirovať, potrebujú vidieť ako by mohol ich interiér vyzerať. Ak si nie ste istý v zmene vášho interiéru, v Maliar Košice vám s tým ochotne pomôžu. Nielenže vám poradia ale vám ukážu aj vizualizáciu vášho budúceho interiéru. Na novom webe si teraz môžete pozrieť galériu všetkých realizácií, ktorá je priehladne rozdelená do kategórií, tak aby zákazník nemusel pátrať a hľadať v stovke obrázkov ale sa jednoducho preklikol na to čo chce. Prezrite si realizácie maľovania, realizácie tapetovania ale aj realizácie premien interiérov a nechajte sa inšpirovať. Rady a tipy o maľovaní a tapetovaní Chystáte sa maľovať? Neviete ako vybrať správny typ tapety alebo chcete len pomôcť pri rekonštrukcii? Na novom webe Maliar Košice sme zozbierali rady a tipy o maľovaní a tapetovaní a vytvorili pre návštevníkov webu, podstránku kde nájdete rôzne články s nápadmi na zmenu interiéru, postupy pri tapetovaní a mnohé ďalšie. Ponuka práce Ak sa ti páči predstava premien interiérov a chcel by si byť súčasťou tímu Maliar Košice, teraz máš možnosť. Maliar Košice je tím skúsených maliarov a tapetárov, ktorí dokážu premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné. Neváhaj a pridaj sa k najlepším maliarom v Košiciach a okolí. Urobiť tak môžeš vyplnením potrebných informácií na našom webe a my sa ti určite ozveme. Kvalitné služby rovná sa spokojní zákazníci, čo znamená aj pozitívne referencie. A na základe referencií firma Maliar Košice patrí medzi najlepších maliarov v Košiciach a okolí. Ak hľadáte práve spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne maliarske a tapetárske práce pre domácnosti i firemnú klientelu, neváhajte ich kontaktovať. Určite budete spokojní! Premýšľate o tom, že aj váš web potrebuje zmenu? Chcete vynoviť vaše logo, zmodernizovať dizajn alebo pomôcť zvýšiť povedomie o vašej firme? Kontaktujte nás a my vám radi ochotne pomôžeme. +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04
18.08.20231050Služby pre firmu:Sila internetových referencií
Ako dokážete zozbierať reálne referencie rýchlo a efektívne?