AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Cestovanie:

Dovolenka na lodi? Dobrodružstvo začína!

Marek


Na to, aby ste prebrázdili na jachte, alebo lodi Jadran, nepotrebujete byť miliardár ani mať v občianskom napísané: Fedor Flašík. Dovolenka na lodi vonia morom, dobrou partiou a dobrodružstvom. Dnes je možnosť prežiť túto aktívnu dovolenku doslova okamžite. Stačí si vybrať termín, prístav, loď a prežiť leto s jedinečnými zážitkami. Loď je nákazlivá Na to, aby ste prežili leto ako morský vlk je potrebné pozrieť sa na dovolenku z iného uhľa pohľadu. Zabudnúť, že leto, to je ležanie na ležadle až do ohorenia a ľahkého plávania v mori, zato prejedania sa v All inclusive rezortoch. „Záujemca o dovolenku na lodi potrebuje predovšetkým chuť zmeniť svoj doterajší stereotyp pobrežných dovoleniek - či už v rezortoch pri bazénoch alebo na preplnenej pláži. Ak chce spoznať neobývane zátoky, zastrčené rybárske dedinky alebo romantická zákutia ostrovov, jeho správna voľba bude stráviť najbližšiu dovolenku na jachte,“ hovorí Matúš Miskuf, Sales Manager z NaJachtu.sk a dodáva: „Niekoľko mojich známych po prvej plavbe už nadobro skončilo s rekreáciou na brehu a chodia len na lode, a to aj s malými deťmi. Ak sa príjmu správne bezpečnostné opatrenia ako sieťky na zábradlie, plávacie záchranne vesty a podobne, na loď sa dá isť aj s deťmi od dvoch rokov.  Sloboda aj romantika  Dovolenka na lodi je absolútny relax. Či už idete plachetnicou, alebo jachtou, zabudnete na čas, priestor aj dopravné obmedzenia. Cesty neexistujú, iba smer, ktorý si navolíte. „Na lodi zažívate pocity absolútnej slobody, romantiky. Objavujete nové miesta, na ktoré sa nedostanete inak ako na lodi. Človek nepotrebuje žiadne špeciálne danosti alebo predpoklady aby mohol zažiť tento fantastický pocit z netradičnej dovolenky ak sa vydá na plavbu s profesionálnym kapitánom – skiperom,“ hovorí Ing. René Haščák z MYBESTCHARTER. Tento spôsob dovolenkovania má svoju atraktivitu skrytú aj dokonalom pocite pokoja. Môžete si vybrať, či strávite romantické dni s partnerkou, alebo partia prežijete veľkú párty na otvorenom mori. Stačí si objednať loď Ponuka lodí je široká, záleží len na tom, či chcete luxus, alebo dobrodružné cestovanie. Stať sa na pár dní vládcom morí nie je ale vôbec zložíte. „Stačí si objednať loď a mať oprávnenie na vedenie námorného rekreačného plavidla a rádiokomunikačné oprávnenie. Ak zákazník nemá tieto oprávnenia, požiada o spoluplavbu kapitána," hovorí Ľuboš Majer z Yacht Travel, s.r.o.   V ďalšom článku si preto povieme, či je lepšie stráviť dovolenku s kapitánom, alebo si spraviť vlastný kurz a samozrejme koľko to bude stáť.      

23.07.201312291
Marek skúsenosti

Cestovanie:

Najobľúbenejšie dovolenkové destinácie s karavanom

Marek


Spoznajte s nami tie najlepšie dovolenkové destinácie na trávenie leta v karavane. Je lepšie naplánovať trasu, alebo sa vydať napospas náhode? Karavanisti s mnohoročnými skúsenosťami radia, ako prežiť krásne leto na cestách a vyžmýkať z neho maximum. Parkovanie nadivoko si treba overiť Asi jedna z neprekonateľných výhod dovolenkovania v karavane je možnosť zastať kdekoľvek, akokoľvek dlho, bez žiadnych podmienok, problémov a obmedzení. Toto si ale treba obvykle overiť ešte pred cestou. Mnohé krajiny, totiž nazerajú na milovníkov karavanov rozdielne. Preto Pavel Dudák z Karavany PK, hovorí: Je nespočetne veľa miest dostupných autokaravanom od Slovenska až po vzdialenejšie miesta po celej Európe. Je teda dôležité si vopred naplánovať cieľovú destináciu a zistiť si o nej čo najviac informácií. Každá krajina má svoje špecifiká a hlavne ku karavaningu je v každej zemi iný prístup. Niekde je povinnosť i s karavanom parkovať v kempoch alebo špeciálnych miestach, v iných krajinách nie je problém parkovať tzv. "na divoko". Je dobré stráviť pár dní overovaním informácií, ako neskôr riešiť problémy, ktoré by pokazili dovolenku. Lepšie dlhšie ako krátke Výhoda karavanu je v mobilite. Na druhej strane nie je celkom najvhodnejšie cestovať autom 4000 kilometrov a stráviť tri dni v konečnej destináci. Majitelia karavanov hovoria, že najbožskejší oddych zažijete pri klasickom karavanovom roadtripe, hovorí z vlastnej skúsenosti karavanista Maroš Frindt: Nám sa najviac osvedčilo plánovanie viacerých trás , ak viete, že chcete ísť na juh Talianska, dajte si 3-4 trasy do miesta pobytu, proste viac alternatív a idete tam, kam chcú deti počas cesty, na čo má chuť žena, alebo ako je unavený šofér. Veď o rok či dva sa môžme vrátiť a dokončiť to čo sme nestihli.“ Alternatívy vytvárajú široké možnosti a nikdy neviete, čo počas cesty pribudne, alebo odbudne do itinerára a preto je skvelé byť flexibilný. Rastislav Lamoš zo spoločnosti Prenájom Karavanov dodáva, že vedia poradiť prípadne požičať zadarmo mapy a katalógy s kempmi  po celej Európe alebo požičať literatúru s cestopismi. Stačí sa len oddať diaľavám. Hody aj more Prežiť dovolenku na diaľničných odpočívadlách nie je príliš atraktívne. Anton Lipar z PROCAMP, s.r.o. hovorí, že v rámci Európy je k dispozícii približne 4000 kempov. Medzi najobľúbenejšie letná strediská patrí tradične Taliansko, Chorvátsko, Francúzsko, ale aj vzdialenejšie Grécko. Z pochopiteľných dôvodov sa najväčšej obľube karavanistov tešia okolité dovolenkové destinácie. Karavanisti ale svorne tvrdia, že na jeden život to bohato stačí. Komu totiž vojde pod kožu karavan, ten sa nevie dočkať leta. Neláka ho exotika, pretože aj na miesto, kde bol stokrát ho čaká s karavanom úplne iné dobrodružstvo. Smelo nasadnúť, leto naplno sa prežíva v karavane.  

21.07.201321252
Marek skúsenosti

Cestovanie:

Prenájom karavanu. Na čo sa pripraviť?

Marek


Karavan je dobrodružná, skvelá a zároveň lacná dovolenka. S ľahkosťou sa vyrovná akýmkoľvek ponukám dovolenkovania na Slovensku a pritom môžete prejsť kus cudziny. Pred tým, ako sa vyberiete do požičovne karavanov, je vhodné vedieť, čo vás tam čaká a s akými cenovými reláciami rátať. Angličan, či Nemec? Kto je na cestách lepší?  Kým sa rozhodnete pre ten pravý karavan, je dobré vedieť, čo budete potrebovať, aby vám ho v požičovni zverili do rúk. „Minimálny vek pre vypožičanie obytného auta je 20 rokov Súčasne musí byť nájomca držiteľom vodičského preukazu skupiny B dlhšie ako 2 roky kaucia za autokaravan 1000 euro karavan 500 euro. Servisný poplatok 40 € (obsahuje – 2 ks plynové bomby, plná nádrž na vodu, pripravená chemická toaleta, 1ks špeciálneho toaletného papiera pre chemickú toaletu),“ hovorí o podmienkach Rastislav Lamoš zo spoločnosti Prenájom Karavanov. Tie podmienky sú pre mnoho spoločností približne rovnaké. Zároveň dodáva, že karavany sa líšia národnosťou ako ľudia:  „Nemecké karavany sú orientované viac na kempy, hlavne na prístup k elektrike. Anglické karavany sú viac nezávislé, majú vlastné batérie a ohrev vody na plyn. Autokaravany sú skoro úplne nezávisle až na potrebu doplnenia vody a vyprázdnenia wc. Všetky karavany aj autokaravany majú chemické wc s objemom 15 l a postačí posádke minimálne na týždeň. Tak isto už väčšina aj sprchovací kút s teplou vodou.“   Ekologické aj šetrné karavany Pri prenájme karavanu určite zaváži, či mierite na roadtrip, alebo do kempu. Základom by malo byť štandardné vybavenie na prežitie v nepohodlí aj luxuse dobrého kempu.„Auto má plne vybavenú  kuchynku riadmi, s dresom, plynovými horákmi, chladničkou a mrazničkou klímu sprchu, WC, umývadlo, vlastnú zásobu čistej aj odpadovej vody. Elektrina má buď rozvod 230V , pokiaľ ste v kempe alebo stojisku pripojený na prívod, alebo všetko funguje na 12V rozvod v nadstavbovej časti auta, batéria môže byť dopĺňaná solárnymi článkami, alebo  palivovými článkami , ktoré dokážu vyrábať elektrickú energiu z metanolu, propánbutánu, či nafty a vtedy môžte pokojne stáť pod kopcom či v zátoke niekoľko týždňov bez akejkoľvek potreby civilizácie,“ hovorí o vybavení moderných karavanov Maroš Frindt so spoločnosti AIRIA. Pavel Dudák z Karavany PK dodáva, že obytné autá a karavany sú v dnešnej dobe vybavené všetkým, čo človek potrebuje k pohodliu na dovolenke.   V neposlednom rade zaváži aj váha a energetická pripravenosť karavanov. „Ekonomickú úsporu dosahujeme ľahkosťou našich karavanov, čím zvýši spotrebu ťažného vozidla len minimálne. Karavany sú vybavené aj solárnym panelom, ktorý dobíja batériu, čo znižuje energetickú záťaž, hovorí. Anton Lipar z PROCAMP, s.r.o. Stačí si už len vybrať z cenovej škály ten pravý karavan a vyraziť za poznaním.   Ceny nájmov: PROCAMP, s.r.o.: Cena karavanu na deň je od 30 euro. Suma je konečná bez ďalších poplatkov. Cestovatelia, ktorí si karavan zapožičajú na viac ako 14 dní majú navyše 5% zľavu. Prenájom Karavanov: Cenník prenájmu karavanu: A: 40 € / deň (Júl, August) B: 30 € / deň (Marec, Apríl, Máj, Jún, September, Október, November) C: 20 € / deň (December, Január, Február) Min. počet dní: A – 7 dní, B – 3 dni, C – 2 dni Cenník prenájmu autokaravanu: A: 100 € / deň (Júl, August) B: 85 € / deň (Marec, Apríl, Máj, Jún, September, Október, November) C: 70 € / deň (December, Január, Február) Min. počet dní: A – 7 dní, B – 3 dni, C – 2 dni Karavany PK: Minimálna doba prenájmu : Sezóna A - 7dní , Sezóna B - 3dni , Ostatné - 3 dni Cenník podľa podmienok   Nezabudnite si pozrieť aj najobľúbenejšie destinácie a zásady ako cestovať!

19.07.201322876
Domi skúsenosti

Dom a byt:Kuchyne

Nová kuchyňa do 2 týždňov?

Domi


Snívate po novej kuchyni ale nechce sa vám čakať dlhé týždne či mesiace? S novou radou kuchýň Expres budete mať vysnívanú kuchyňu hotovú do 2 týždňov. Výhodou kuchýň Expres je, že ju môžete mať doma rýchlo, za rozumnú cenu i napriek tomu, že  jej kvalita sa rovná kvalite kuchyne vyrobenej na mieru. Kvalitné kuchyne na mieru od roku 2002  vyrába spoločnosť New Design, ktorá teraz pripravila nový rad kuchýň s názvom Expres, vhodných pre všetkých, ktorí hľadajú svoju vysnívanú kuchyňu rýchlo a jednoducho.  Vybrať si môžete z dvoch dostupných modelov, a to rovné kuchyne Verona alebo rohové kuchyne Venezia. Modely kuchýň Expres sú navrhnuté v moderných farbách, ktoré ulahodia doslova každému, navyše je možné prispôsobiť ich potrebám klienta.  V čom je odlišná kuchyňa Expres od kuchynskej linky na mieru? Ak sa pýtame na kvalitu, tak v ničom. Expres kuchyne sú vyrábané rovnako kvalitnými výrobnými technológiami s použitím rovnako kvalitných materiálov, čo znamená aj vnútorné vybavenie od renomovaných dodávateľov kovania Blum a Hettich s doživotnou zárukou. Rozdiel je v tom, že ponuka novej rady kuchýň Expres obsahuje len tie najžiadanejšie a najobľúbenejšie dekory s najviac používanými typmi skriniek a hlavne, už nebudete musieť čakať mesiace na svoju novú kuchyňu. Dominantou novej rady ako už z názvu vyplýva je EXPRESná výroba kuchyne na mieru a to do 14 pracovných dní za bezkonkurenčných cenových podmienok.   Kuchyňa Verona Expres v najobľúbenejších farebných prevedeniach Rovné kuchynské linky patria medzi najklasickejšie a najpoužívanejšie typy kuchýň. Kuchyňa je navrhnutá a vyrobená podľa individuálnych potrieb klienta a možností priestoru. Rovné kuchyne Verona sú dostupné v štyroch farebných prevedeniach: Dub Hamilton, Chomix Antracit, Akrylát biely lesk a vo farbe Kašmírovo šedá. Všetky tieto odtiene dodajú vášmu interiéru originálny vzhľad. Ak si myslíte, že 4 farebné prevedenia by vám boli málo, mýlite sa. Tieto farby dokážete zladiť s akýmkoľvek iným nábytkom tak, aby sa vaša kuchyňa stala srdcom vášho domova. Rovné kuchyne Verona vyrobíme nielen do vášho domu či bytu ale i do firemných priestorov pripadne apartmánov. Viac informácií o rozmeroch a materiáloch rovných kuchýň Verona si môžete pozrieť TU.   Kuchyňa Verona vo farbe Dub Hamilton   Venezia Expres - rohová kuchyňa so štýlom Medzi najmodernejší typ kuchynských liniek patria práve tie rohové. Hodia sa do bytu ale aj domu. Rohovú kuchynu Venezia nemusíte mať len v domácnosti, môžete ju umiestniť aj do práce a tak vytvoriť vám a vašim zamestnancom štýlový kuchynský kútik, ktorý počas pracovných obedov určite ocenia. Vy naopak, oceníte kvalitu i cenovú hladinu kuchýň Venezia. Rohové kuchyne Venezia sú dodávané v dvoch farbách a to Kamenná šedá a Akrylát biela. Možnosti a variácie rohovej kuchyne Venezia sú naozaj rozsiahle. Môžete si vyskladať skrinky presne podľa svojich potrieb a zároveň vybrať si kombináciu najpoužívanejších skladových dekorov a materiálov a to všetko s dodaním do 14 pracovných dní. Pre viac informácií o kuchyniach Venezia kliknite TU.   Kuchyňa Venezia vo farbe Akrylát biela   Kvalitný materiál s doživotnou zárukou Kuchyňa je miestom, kde vykonávame množstvo činností. Pracovná doska, kuchynská linka a podlaha sú maximálne vyťažené a preto musia byť kvalitné a odolné. Nový rad kuchýň Expres je síce kolekcia, ktorú zákazník dostane do 14 dní, avšak to neznamená, že je vyrobená z menej kvalitného materiálu. Rovné kuchynské linky Verona a rohové kuchynské linky Venezia sú rovnako kvalitné ako kuchyne vyrobené na mieru. Kuchyne Expres sú vyrobené z materiálu tzv. LDTD - Laminátovaná drevotrieska. LDTD je laminovaná drevotriesková doska, ktorej povrchovú úpravu tvorí laminovaný dekoračný papier. Materiál je odolný voči poškriabaniu s jednoduchou údržbou.  Dominantou kuchynských liniek je najkvalitnejšie vnútorné vybavenie značiek Blum a Hettich. Zásuvkové výsuvy týchto značiek patria medzi základné prvky každého kvalitného nábytku. Kovania Blum a Hettich ponúkajú plnú funkcionalitu s možnosťou kombinácie obidvoch mechanizmov ako sú tlmenie pri zatváraní a bezúchytkové otváranie a to všetko s doživotnou zárukou.    Zaujali vás kuchyne Expres? V kuchynskom štúdiu spoločnosti New Design vám ochotne poradia s výberom tej správnej kuchynskej linky. A nielenže, vám poradia a pomôžu, ale vám aj vyrobia kuchynu na mieru podľa vašich predstáv.  Navštívte kuchynské štúdio a nábytok na mieru v Pezinku alebo novootvorený showroom v priestoroch Dve Sýpky v Jarovciach a uvidíte, že firma New Design pracuje s naozaj kvalitnými a dizajnovými kúskami.   www.newdesign.sk +421 917 440 243                       

13.10.20231142
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Maliar Košice - ako začal z nuly

Joli Joli


Zdenko Zán sa vyše 20 rokov venoval predaju a distribúcií farieb, no táto práca pre neho zrazu stratila zmysel. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a v roku 2013 začal podnikať a zveľaďovať svoj vlastný biznis. Dnes ho v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú, pretože so svojím tímom patrí medzi najlepších maliarov a tapetárov. Ako maliar začínal sám Zdenko Zán rozbehol svoju firmu prakticky sám, veril svojmu snu, mal svoje šikovné ruky, skúsenosti a chuť podnikať. Okrem toho sa ku nemu pridal šikovný majster Adrián Sabo s ktorým zvládol všetko od maľovania po tapetovanie. Spokojnosť zákazníkov rástla, ale rástli aj ich požiadavky, chceli viac ako vymaľovať a oni chceli svojím zákazníkom vyjsť v ústrety. V roku 2017 preto do svojho tímu pribrali interiérovú dizajnérku Ing. Janu Tomondyovú a spolu rozšírili ponuku služieb o interiérové návrhy i návrhy vlastných originálnych fototapiet. Pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník, preto dnes spolupracujú s mnohými firmami a partnermi. Spoločne klientom dokážu zabezpečiť okrem interiérového dizajnu aj elektrikárske práce, nábytok na mieru, kameň do interiéru, textilné dekorácie - závesy, záclony, ale napríklad i napínané stropy. Jeden z najlepších maliarov na východe Slovenska Zdenko Zán sa vždy riadil heslom, že dobre vykonaná práca je najlepšou reklamou, jednou z možností ako si budovať dobré meno, sú nestranné referencie. Od roku 2017 mu so zberom referencií pomáha portál zariadim.sk a dopyt po jeho službách zreteľne stúpol. Naša spolupráca má cez tisíc realizácií a viac ako 120 osobne overených recenzií vrátane krásnych fotografií. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce.“ hovorí Zdenko Zán. Podnikanie založené na profesionalite a poctivej práci Ľudským prístupom, poctivou prácou, odborným poradenstvom a kvalitnými službami spoločne budujú spoľahlivú firmu, ktorá bude ľuďom poskytovať vyššiu kvalitu života. Profesionálne odvedená práca však začína absolvovaním odborných a praktických školení. Tím Maliar Košice to dobre vie, preto sa snažia pravidelne obohacovať svoje zručnosti, rozvíjať svoje vedomosti a skúsenosti, aby mohli poskytovať lepšie a modernejšie služby. 100% zárukou odbornosti a kvality vykonanej práce je aj členstvo v CEMAS ( Cech maliarov Slovenska ). Pridaj sa do tímu skúsených maliarov Zdenko Zán so svojim tímom dokáže premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné, tento rok však prišiel čas rozšíriť ho o ďalšieho šikovného a zodpovedného maliara so skúsenosťami. Ak hľadáš prácu ako maliar či tapetár a myslíš, že si ideálny kandidát, neváhaj, o prácu a výborných kolegov núdza nebude. +421 948 600 838 info@maliarkosice.sk

06.09.20231376
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.

Tomáš Chyla


Čo je to Google recenzia?  Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia.  11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy  Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť.  Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku.   2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to.  Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej.  Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku.  Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov.  Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva.  Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli.  5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti.  Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto.  6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií.  Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil.  Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu.  Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom.  8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje.  Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme.  Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty:  Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky.   10. Použite e-maily  Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov.  Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku.   11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť  a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí  pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti  Google.  Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi.  Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte.  Požiadavky na reklamy google  Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení.  Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať.  Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.  

19.09.20231066

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím