AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Cestovanie:

Dovolenka na lodi? Dobrodružstvo začína!

Marek


Na to, aby ste prebrázdili na jachte, alebo lodi Jadran, nepotrebujete byť miliardár ani mať v občianskom napísané: Fedor Flašík. Dovolenka na lodi vonia morom, dobrou partiou a dobrodružstvom. Dnes je možnosť prežiť túto aktívnu dovolenku doslova okamžite. Stačí si vybrať termín, prístav, loď a prežiť leto s jedinečnými zážitkami. Loď je nákazlivá Na to, aby ste prežili leto ako morský vlk je potrebné pozrieť sa na dovolenku z iného uhľa pohľadu. Zabudnúť, že leto, to je ležanie na ležadle až do ohorenia a ľahkého plávania v mori, zato prejedania sa v All inclusive rezortoch. „Záujemca o dovolenku na lodi potrebuje predovšetkým chuť zmeniť svoj doterajší stereotyp pobrežných dovoleniek - či už v rezortoch pri bazénoch alebo na preplnenej pláži. Ak chce spoznať neobývane zátoky, zastrčené rybárske dedinky alebo romantická zákutia ostrovov, jeho správna voľba bude stráviť najbližšiu dovolenku na jachte,“ hovorí Matúš Miskuf, Sales Manager z NaJachtu.sk a dodáva: „Niekoľko mojich známych po prvej plavbe už nadobro skončilo s rekreáciou na brehu a chodia len na lode, a to aj s malými deťmi. Ak sa príjmu správne bezpečnostné opatrenia ako sieťky na zábradlie, plávacie záchranne vesty a podobne, na loď sa dá isť aj s deťmi od dvoch rokov.  Sloboda aj romantika  Dovolenka na lodi je absolútny relax. Či už idete plachetnicou, alebo jachtou, zabudnete na čas, priestor aj dopravné obmedzenia. Cesty neexistujú, iba smer, ktorý si navolíte. „Na lodi zažívate pocity absolútnej slobody, romantiky. Objavujete nové miesta, na ktoré sa nedostanete inak ako na lodi. Človek nepotrebuje žiadne špeciálne danosti alebo predpoklady aby mohol zažiť tento fantastický pocit z netradičnej dovolenky ak sa vydá na plavbu s profesionálnym kapitánom – skiperom,“ hovorí Ing. René Haščák z MYBESTCHARTER. Tento spôsob dovolenkovania má svoju atraktivitu skrytú aj dokonalom pocite pokoja. Môžete si vybrať, či strávite romantické dni s partnerkou, alebo partia prežijete veľkú párty na otvorenom mori. Stačí si objednať loď Ponuka lodí je široká, záleží len na tom, či chcete luxus, alebo dobrodružné cestovanie. Stať sa na pár dní vládcom morí nie je ale vôbec zložíte. „Stačí si objednať loď a mať oprávnenie na vedenie námorného rekreačného plavidla a rádiokomunikačné oprávnenie. Ak zákazník nemá tieto oprávnenia, požiada o spoluplavbu kapitána," hovorí Ľuboš Majer z Yacht Travel, s.r.o.   V ďalšom článku si preto povieme, či je lepšie stráviť dovolenku s kapitánom, alebo si spraviť vlastný kurz a samozrejme koľko to bude stáť.      

23.07.201312167
Marek skúsenosti

Cestovanie:

Najobľúbenejšie dovolenkové destinácie s karavanom

Marek


Spoznajte s nami tie najlepšie dovolenkové destinácie na trávenie leta v karavane. Je lepšie naplánovať trasu, alebo sa vydať napospas náhode? Karavanisti s mnohoročnými skúsenosťami radia, ako prežiť krásne leto na cestách a vyžmýkať z neho maximum. Parkovanie nadivoko si treba overiť Asi jedna z neprekonateľných výhod dovolenkovania v karavane je možnosť zastať kdekoľvek, akokoľvek dlho, bez žiadnych podmienok, problémov a obmedzení. Toto si ale treba obvykle overiť ešte pred cestou. Mnohé krajiny, totiž nazerajú na milovníkov karavanov rozdielne. Preto Pavel Dudák z Karavany PK, hovorí: Je nespočetne veľa miest dostupných autokaravanom od Slovenska až po vzdialenejšie miesta po celej Európe. Je teda dôležité si vopred naplánovať cieľovú destináciu a zistiť si o nej čo najviac informácií. Každá krajina má svoje špecifiká a hlavne ku karavaningu je v každej zemi iný prístup. Niekde je povinnosť i s karavanom parkovať v kempoch alebo špeciálnych miestach, v iných krajinách nie je problém parkovať tzv. "na divoko". Je dobré stráviť pár dní overovaním informácií, ako neskôr riešiť problémy, ktoré by pokazili dovolenku. Lepšie dlhšie ako krátke Výhoda karavanu je v mobilite. Na druhej strane nie je celkom najvhodnejšie cestovať autom 4000 kilometrov a stráviť tri dni v konečnej destináci. Majitelia karavanov hovoria, že najbožskejší oddych zažijete pri klasickom karavanovom roadtripe, hovorí z vlastnej skúsenosti karavanista Maroš Frindt: Nám sa najviac osvedčilo plánovanie viacerých trás , ak viete, že chcete ísť na juh Talianska, dajte si 3-4 trasy do miesta pobytu, proste viac alternatív a idete tam, kam chcú deti počas cesty, na čo má chuť žena, alebo ako je unavený šofér. Veď o rok či dva sa môžme vrátiť a dokončiť to čo sme nestihli.“ Alternatívy vytvárajú široké možnosti a nikdy neviete, čo počas cesty pribudne, alebo odbudne do itinerára a preto je skvelé byť flexibilný. Rastislav Lamoš zo spoločnosti Prenájom Karavanov dodáva, že vedia poradiť prípadne požičať zadarmo mapy a katalógy s kempmi  po celej Európe alebo požičať literatúru s cestopismi. Stačí sa len oddať diaľavám. Hody aj more Prežiť dovolenku na diaľničných odpočívadlách nie je príliš atraktívne. Anton Lipar z PROCAMP, s.r.o. hovorí, že v rámci Európy je k dispozícii približne 4000 kempov. Medzi najobľúbenejšie letná strediská patrí tradične Taliansko, Chorvátsko, Francúzsko, ale aj vzdialenejšie Grécko. Z pochopiteľných dôvodov sa najväčšej obľube karavanistov tešia okolité dovolenkové destinácie. Karavanisti ale svorne tvrdia, že na jeden život to bohato stačí. Komu totiž vojde pod kožu karavan, ten sa nevie dočkať leta. Neláka ho exotika, pretože aj na miesto, kde bol stokrát ho čaká s karavanom úplne iné dobrodružstvo. Smelo nasadnúť, leto naplno sa prežíva v karavane.  

21.07.201321107
Marek skúsenosti

Cestovanie:

Prenájom karavanu. Na čo sa pripraviť?

Marek


Karavan je dobrodružná, skvelá a zároveň lacná dovolenka. S ľahkosťou sa vyrovná akýmkoľvek ponukám dovolenkovania na Slovensku a pritom môžete prejsť kus cudziny. Pred tým, ako sa vyberiete do požičovne karavanov, je vhodné vedieť, čo vás tam čaká a s akými cenovými reláciami rátať. Angličan, či Nemec? Kto je na cestách lepší?  Kým sa rozhodnete pre ten pravý karavan, je dobré vedieť, čo budete potrebovať, aby vám ho v požičovni zverili do rúk. „Minimálny vek pre vypožičanie obytného auta je 20 rokov Súčasne musí byť nájomca držiteľom vodičského preukazu skupiny B dlhšie ako 2 roky kaucia za autokaravan 1000 euro karavan 500 euro. Servisný poplatok 40 € (obsahuje – 2 ks plynové bomby, plná nádrž na vodu, pripravená chemická toaleta, 1ks špeciálneho toaletného papiera pre chemickú toaletu),“ hovorí o podmienkach Rastislav Lamoš zo spoločnosti Prenájom Karavanov. Tie podmienky sú pre mnoho spoločností približne rovnaké. Zároveň dodáva, že karavany sa líšia národnosťou ako ľudia:  „Nemecké karavany sú orientované viac na kempy, hlavne na prístup k elektrike. Anglické karavany sú viac nezávislé, majú vlastné batérie a ohrev vody na plyn. Autokaravany sú skoro úplne nezávisle až na potrebu doplnenia vody a vyprázdnenia wc. Všetky karavany aj autokaravany majú chemické wc s objemom 15 l a postačí posádke minimálne na týždeň. Tak isto už väčšina aj sprchovací kút s teplou vodou.“   Ekologické aj šetrné karavany Pri prenájme karavanu určite zaváži, či mierite na roadtrip, alebo do kempu. Základom by malo byť štandardné vybavenie na prežitie v nepohodlí aj luxuse dobrého kempu.„Auto má plne vybavenú  kuchynku riadmi, s dresom, plynovými horákmi, chladničkou a mrazničkou klímu sprchu, WC, umývadlo, vlastnú zásobu čistej aj odpadovej vody. Elektrina má buď rozvod 230V , pokiaľ ste v kempe alebo stojisku pripojený na prívod, alebo všetko funguje na 12V rozvod v nadstavbovej časti auta, batéria môže byť dopĺňaná solárnymi článkami, alebo  palivovými článkami , ktoré dokážu vyrábať elektrickú energiu z metanolu, propánbutánu, či nafty a vtedy môžte pokojne stáť pod kopcom či v zátoke niekoľko týždňov bez akejkoľvek potreby civilizácie,“ hovorí o vybavení moderných karavanov Maroš Frindt so spoločnosti AIRIA. Pavel Dudák z Karavany PK dodáva, že obytné autá a karavany sú v dnešnej dobe vybavené všetkým, čo človek potrebuje k pohodliu na dovolenke.   V neposlednom rade zaváži aj váha a energetická pripravenosť karavanov. „Ekonomickú úsporu dosahujeme ľahkosťou našich karavanov, čím zvýši spotrebu ťažného vozidla len minimálne. Karavany sú vybavené aj solárnym panelom, ktorý dobíja batériu, čo znižuje energetickú záťaž, hovorí. Anton Lipar z PROCAMP, s.r.o. Stačí si už len vybrať z cenovej škály ten pravý karavan a vyraziť za poznaním.   Ceny nájmov: PROCAMP, s.r.o.: Cena karavanu na deň je od 30 euro. Suma je konečná bez ďalších poplatkov. Cestovatelia, ktorí si karavan zapožičajú na viac ako 14 dní majú navyše 5% zľavu. Prenájom Karavanov: Cenník prenájmu karavanu: A: 40 € / deň (Júl, August) B: 30 € / deň (Marec, Apríl, Máj, Jún, September, Október, November) C: 20 € / deň (December, Január, Február) Min. počet dní: A – 7 dní, B – 3 dni, C – 2 dni Cenník prenájmu autokaravanu: A: 100 € / deň (Júl, August) B: 85 € / deň (Marec, Apríl, Máj, Jún, September, Október, November) C: 70 € / deň (December, Január, Február) Min. počet dní: A – 7 dní, B – 3 dni, C – 2 dni Karavany PK: Minimálna doba prenájmu : Sezóna A - 7dní , Sezóna B - 3dni , Ostatné - 3 dni Cenník podľa podmienok   Nezabudnite si pozrieť aj najobľúbenejšie destinácie a zásady ako cestovať!

19.07.201322735
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.

Tomáš Chyla


Čo je to Google recenzia?  Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia.  11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy  Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť.  Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku.   2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to.  Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej.  Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku.  Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov.  Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva.  Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli.  5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti.  Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto.  6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií.  Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil.  Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu.  Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom.  8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje.  Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme.  Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty:  Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky.   10. Použite e-maily  Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov.  Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku.   11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť  a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí  pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti  Google.  Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi.  Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte.  Požiadavky na reklamy google  Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení.  Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať.  Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.  

19.09.2023782
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Reklama na mieste predaja

Tomáš Chyla


Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity.   Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?:   Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky .   Vnútorné (indoor) reklamné materiály:  Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky.  Reklama na regáloch:  Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar.   Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar.  Ako Efektívne Implementovať POS Marketing?   1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu.   2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov.   3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.

30.08.2023737
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:

Nášmu dlhoročnému partnerovi sme pomohli zmeniť web

Domi


  Spoločnosť Maliar Košice je firma s dlhoročnou praxou v oblasti maľovania a tapetovania interiérov v Košiciach a jeho blízkom okolí. Jej zakladateľ a náš partner Zdenko Zán, ktorému pomáhame spravovať systém referencií nás tentokrát oslovil s prosbou o zmenu webu. Chcel web, ktorý bude moderný a vkusný a zároveň bude odzrkadlovať profesionalitu, ktorú vkladajú do svojej práce. S Maliarmi z Košíc spolupracujeme od roku 2016 a za ten čas sme ich dokázali odlíšiť kvalitnými recenziami a ich distribúciou. Naučili sme ich pracovať s nástrojom Google Business Profile, ktorý sme kompletne vyplnili a nasadili a vytvorili sme web na mieru. Nestačí len pekný dizajn stránky, dôležitý je aj kvalitný obsah a jednoduchá použiteľnosť.   Kvalitná ponuka služieb Od ostatných maliarskych firiem sa Maliar Košice odlišujú komplexnosťou ponúkaných služieb. Maliari z Košíc vám vymaľujú vašu domácnosť ale i firemné a obchodné priestory, kancelárie, predajne a mnohé ďalšie. Skúsený tím vám poradí s výberom dokonalej farebnej palety, ktorá bude ladiť s vašim súčasným nábytkom. S maliarmi z Košíc bude maľovanie kuchyne, študentskej izby, spálne alebo chodby teraz oveľa jednoduchšie. Okrem maľovania sú maliari z Košíc aj majstri v tapetovaní. Radi vám ochotne poradia a pomožu vytapetovať spálňu, detskú izbu ale aj obývačku a odporučia vám profesionálov na realizáciu interiéru podľa vašich predstáv. Váš interiér si môžete skrášliť o vliesové tapety prípadne fototapety, ktoré patria medzi najobľúbenejší a najmodernejší druh tapiet. Výborným doplnkom do interiéru sú dizajnové fototapety, ktoré môžete umiestniť len na časť steny a stále to bude skvelo vyzerať. S vašou fantáziou a s našimi maliarmi z Košic budete mať interiér ako z katalógu.  Zoznam partnerov a predajní nájdete tu.    Inšpiratívna galéria prác Vybrať správny typ farieb alebo vhodnú tapetu do interiéru je niekedy naozaj zložité. Zákazníci sa potrebujú inšpirovať, potrebujú vidieť ako by mohol ich interiér vyzerať. Ak si nie ste istý v zmene vášho interiéru, v Maliar Košice vám s tým ochotne pomôžu. Nielenže vám poradia ale vám ukážu aj vizualizáciu vášho budúceho interiéru. Na novom webe si teraz môžete pozrieť galériu všetkých realizácií, ktorá je priehladne rozdelená do kategórií, tak aby zákazník nemusel pátrať a hľadať v stovke obrázkov ale sa jednoducho preklikol na to čo chce. Prezrite si realizácie maľovania, realizácie tapetovania ale aj realizácie premien interiérov a nechajte sa inšpirovať.   Rady a tipy o maľovaní a tapetovaní Chystáte sa maľovať? Neviete ako vybrať správny typ tapety alebo chcete len pomôcť pri rekonštrukcii? Na novom webe Maliar Košice sme zozbierali rady a tipy o maľovaní a tapetovaní a vytvorili pre návštevníkov webu, podstránku kde nájdete rôzne články s nápadmi na zmenu interiéru, postupy pri tapetovaní a mnohé ďalšie.    Ponuka práce Ak sa ti páči predstava premien interiérov a chcel by si byť súčasťou tímu Maliar Košice, teraz máš možnosť. Maliar Košice je tím skúsených maliarov a tapetárov, ktorí dokážu premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné. Neváhaj a pridaj sa k najlepším maliarom v Košiciach a okolí.  Urobiť tak môžeš vyplnením potrebných informácií na našom webe a my sa ti určite ozveme.       Kvalitné služby rovná sa spokojní zákazníci, čo znamená aj pozitívne referencie. A na základe referencií firma Maliar Košice   patrí medzi najlepších maliarov v Košiciach a okolí. Ak hľadáte práve spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne maliarske a  tapetárske práce pre domácnosti i firemnú klientelu, neváhajte ich kontaktovať. Určite budete spokojní!   Premýšľate o tom, že aj váš web potrebuje zmenu? Chcete vynoviť vaše logo, zmodernizovať dizajn alebo pomôcť zvýšiť povedomie o vašej firme? Kontaktujte nás a my vám radi ochotne pomôžeme.   +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04

18.08.2023841

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím