AKTUÁLNE


DAFA trans s.r.o skúsenosti

Cestovanie:

Tipy na jarné a letné dobrodružstvá

DAFA trans s.r.o DAFA trans s.r…


Zima to už definitívne odpískala a to je čas sadnúť si k mape a zakrúžkovať ciele našich ciest. Krásy prírody, nové dobrodružstvá, treba vyraziť do sveta. Prinášame pár tipov na jarné aj letné trávenie času. Jarné cesty za poznaním Zájazdy do Holandska sú obľúbené práve počas jari. Krajina tulipánov doslova ožíva. Výstava kvetov je magnetom pre ľudí z celého sveta. Holandsko ako autobusový zájazd  je ideálnym cieľom pre menší kolektív, ale aj pre väčšiu skupinu cestovateľov. Práve takéto zájazdy nie je problém absolvovať pohodlne malým, či veľkým autobusom. Zaujímavým výletom je aj Veľká noc v Grazi. Zažite rakúske veľkonočné zvyky tento rok na vlastnej koži. Vyberte si skvelé poznávacie zájazdy do Rakúska, Paríža, Bruselu, Prahy a do ďalších blízkych metropol, ktoré majú na jar nezameniteľné čaro. Krásy Slovenska Nemali by sme na ne zabudnúť. Nádherné hrady a zámky. Najkrajší na Slovensku v Bojniciach. Najväčší na Spiši. Spravte si okružnú jazdu slovenskými mestami. Navštívte štôlne v Banskej Štiavnici. Krásy Gaderskej doliny. Spoznajte metropolu východu Košice, odkiaľ je len na skok do Levoče k oltáru majstra Pavla, ktorých chodia obdivovať turisti až z Ameriky. Nechajte si vypracovať krásny dobrodružný výlet od cestovnej kancelárie DAFA travel, či už ste škola, záujmový krúžok, alebo len partia mladých ľudí, ktorá sa rozhodla stráviť túto jar na roadtripe po Slovensku. V malom mikrobuse nebudete musieť šoférovať a doprajete si aj správne vychladené slovenské pivo k obedu. Slovensko je zároveň krajinou termálnych prameňov a preto aj víkendový wellness nie je zlá voľba. Leto v Bulharsku? Prečo nie? Bulharsko je krajina, ktorá ponúka zaujímavú históriu a krásne pláže. V posledných rokoch očistila svoju povesť socialistického letoviska a službami aj ponukou tromfne ostatné prímorské destinácie. Bulharsko je blízke, podobné Chorvátsku, akurát vás čakajú piesočné pláže a ceny, ktoré nie sú vôbec predražené. Autobusom sa priamo do letoviska dostanete približne za 24 hodín. Ušetríte tak všetky palivové, letiskové poplatky a čakanie na odlet. Bez starostí s batožinou a transfermi do hotela. Dovolenka v Bulharsku bude pre svoju bezpečnosť  hrať v porovnaní s Tureckom, či Gréckom tento rok prím. Výnimočné zážitky v exotike Najlepším obdobím na cestovanie je jar a leto. Preto je skvelé naplánovať si už teraz vysnívanú plavbu po Karibiku, alebo navštíviť niektorú z exotických krajín. Dnes sa dajú zohnať letenky za vynikajúce ceny vrátane ubytovania. Vycestujte do krajín, kde vás srdce ťahá a spoznajte svet aj inak ako z televíznej obrazovky a obrázkových časopisov.

09.03.20162735
Marek skúsenosti

Cestovanie:

Ako si užiť rafting na maximum?

Marek


K raftingu treba nielen odhodlanie a dušu dobrodruha, ale aj vhodné miesto. Preto sme sa poohliadli po tom najlepšom, čo sa dá splaviť a neostali sme len na slovenských riekach. Pretože spojiť letnú dovolenku s raftovaním je príklad aktívnej dovolenky, ktorý sa každému zapíše hlboko do duše.   Najkrajší rafting je bezpečný Riek tečie viac ako dosť. Platí však, že ak sa chcete vydať na rieku bez inštruktora, je dobré si naštudovať riečnu kilometráž, zistiť si, kde sa dá dlhších splavoch ubytovať. Tak to hovoria skúsení rafťáci. „Najčastejšie začiatočníci, ktorí splavujú bez inštruktora, podcenia svoje možnosti a počasie. Na vode je vždy potrebné mať plávaciu vestu a na zatvorenej lodi aj prilbu. Alkoholu pred a počas jazdy je potrebné sa vyhnúť. Ak sa na vodu vydajú ľudia s inštruktorom je potrebné inštruktora počúvať, nesnažiť sa pred priateľmi ukázať, že niečo viem a pri tom ohroziť nielen seba, ale celú skupinu ľudí,“ zdôrazňuje pravidlá Ľuboš Grajcár zo splavujeme.sk . Neznáme rieky sú určite lákadlom, ale odporučil by ich skorej skúseným vodákom. Mnoho vodných tokov ponúka ale istotu a dobrodružstvo aj začiatočníkom. Raftom za dobrodružstvom a krásou Ján Hudák, konateľ spoločnosti Alcea, s.r.o, odporúča jednoznačne na splavovanie Ondavu na úseku zo Slovenskej Kajne do Kladzian. „Krásny je aj  Laborec zo Strážskeho do Michaloviec," dodáva a tvrdí, že splav je nezabudnuteľný a každý kto vstúpi do člna by mal vedieť plávať, mať prečítanú aspoň jednu Winnetouvku, v počas silného slnka sa natrieť. „Pre začiatočníkov Dunajec, Hron, Hornád, rafting na umelých kanáloch v Liptovskom Mikuláši a Čunove, počas jarných mesiacov je možné raftovať na rieke Belá v Tatrách. O Kráse Dunajca hovorí aj Drahomír Kuc  z Pieniny Sport Centrum zároveň dodáva, že pri tejto rieke môžte okrem splavovania vidieť okolitú prírodu a navštíviť rôzne kultúrne pamiatky a stráviť veľa zábavných chvíľ. Nemusíte ostať len doma Milovníci vodných tokov radi vyskúšajú aj príležitosť plaviť sa za hranicami. „Pre pokročilých vodákov sú vhodné a obľúbené rakúske rieky, české rieky, kde medzi najťažšie a zároveň vodácky najatraktívnejšie úseky patrí splav Vltavy pod Lipnom,“ hovorí o príležitostiach na rafting Ľuboš Grajcár.  V lete je krásne na rakúskej Salze. „V Európe  je na komerčný rafting najvhodnejšia rieka Soca v Slovinsku. Voda je vhodná aj pre začiatočníkov a Triglavský národný park ponúka veľa ďalších možností, ako tráviť čas (kanoning, treking, zip line, treking, via ferrata a ďalšie,“  hovorí o najlepšom z najlepšieho za hranicami Pavol Černý z Aqua Adrenalín Černý Tour s.r.o.   Skúsiť toto leto apson jednu vodu rozhodne stojí za to.   Prečítajte si aj základ pre bezpečný rafting a čo všetko budete potrebovať pred tým, ak sa spustíte na vodu.  

04.08.20139278
Marek skúsenosti

Cestovanie:

Zažite rafting divoko aj bezpečne

Marek


Splavovanie rieky je dobrodružstvo. Malý akčný zážitok, ktorý nemusí byť nutne nebezpečným. Gumený čln je predsa len iná kapitola, ako výletná loď z Chorvátska. Zažiť vodu v jej sile je úplne iná kapitola života. Bezpečnosť aj pri adrenalínových zábavkách však platiť musí. Lekára netreba  Pred tým, ako sa vydáte na rieku, netreba absolvovať žiadne fyzické testy, ani lekársku prehliadku. To je veľké plus oproti ostatným adrenalínovým športom. Na raft tak môžete prísť doslova podľa aktuálneho rozhodnutia. Lekára nepotrebujete a preto, aby ste ho nepotrebovali ani po raftingu, treba predsa len dodržať pár zásad.  Medzi hlavné patrí nepodceňovať rieku a nepreceňovať vlastné schopnosti na  vode.  „Veľmi nebezpečné je splavovanie po konzumácii alkoholu, bezohľadné  správanie a podobne,“ vysvetľuje Drahomír Kuc  z Pieniny Sport Centrum.  Mnoho ľudí nedodržiava základné pravidlá správania sa na tečúcich  riekach, nepoužívajú ani základné záchranné pomôcky, o ktorých sme hovorili v minulom článku. Skúsia to takpovediac naslepo a hrozia úrazy. Martin Vretenár z Mutton Sport Services dodáva, že pred samotnou plavbou prebehne profesionálna inštruktáž, takže celá posádka je pripravená. V prípade, že sa dodržia základné bezpečnostné pokyny, je riziko zranenia, či úrazu takmer vylúčené. Požičať sa dá raft aj inštruktor Strach môže ostať na brehu. Pavol Černý z Aqua Adrenalín Černý Tour s.r.o.  totiž hovorí, že skúšky spôsobilosti aj fyzické testy musia absolvovať všetci inštruktori. Bez neho by nedostali licenciu na rafting. Každý z guidov musí mať kurzy raftingu, záchrany na divokej vode a kurz IRF (internacional rafting federation). Preto pre všetkých víkendových a turistických dobrodruhov je možné dostať sa oficiálne v člne na vodu len s inštruktorom, ktorý celú posádku samozrejme bezpečne dopraví do cieľa. "Pre vodákov, ktorí majú skúsenosti, prevádzkujeme požičovňu všetkých  typov lodí od kajakov, kanoe až po viacmiestne raftové člny. V požičovni  si záujemca môže zapožičať kompletnú vodácku výbavu vrátane oblečenia  pri nepriaznivom počasí,“ hovorí Drahomír Kuc  z Pieniny Sport Centrum. Nezabúda však ani na tých, čo to s raftom myslia vážne a chytí ich za srdce. Pre záujemcov o výučbu vodáckeho športu majú pripravené kurzy  kanoistiky, kde sa pod dohľadom vodáckeho učiteľa naučia ovládať rôzne  typy plavidiel, základné zručnosti a pravidlá správania sa na vode.   Pre jednodňových návštevníkov je vždy dobré staviť na jednoduchšie skúšky odvahy v podobe rôznych úsekov rieky  Dunajec, vrátane Prielomu Dunajca v Národnom parku Pieniny s certifikovaným inštruktorom.   O ďalších skvelých miestach na rafting si povieme už nabudúce a čo skúsiť pri splave plnom zážitkov. Nezabudnite si prečítať aj o bezpečnosti a základoch raftingu.

01.08.20139337
Joli skúsenosti

Rodina:

Porovnanie telefónov Xiaomi vs. iPhone

Joli Joli


Výber nového telefónu môže byť pomerne náročnou úlohou, o to viac v súčasnosti, keď je na trhu naozaj veľký výber telefónov rôznych značiek. V nasledujúcom článku sa zameriame na komparáciu telefónov Xiaomi vs. iPhone, ktoré sú produktami tých najväčších a najznámejších spoločností na svete. Pri výbere nového telefónu si zvyknú ľudia hľadať rôzne informácie na internete, no je veľmi ťažké vedieť, komu dôverovať. Verní zákazníci niektorých značiek píšu články na rôznych blogoch, ktoré vysvetľujú, prečo je ich obľúbená značka najlepšia. Takéto názory sú však často príliš subjektívne. Preto je lepšie preskúmať niektoré neosobné recenzie o daných telefónoch a neuponáhľať sa pri rozhodovaní. Spoločnosť Xiaomi Najlepšie telefóny od Xiaomi majú pomerne prijateľné ceny a zároveň pôsobivé špecifikácie, takže niet divu, že sa čínska spoločnosť vo svete stáva čoraz známejšou. Spoločnosť je v súčasnosti jedným z hlavných hráčov v Európe vďaka agresívnemu určovaniu cien. Dôvtipní kupujúci telefónov vnímajú značku ako spôsob, ako získať zariadenie s najnovším dizajnom a špičkovými špecifikáciami bez zbytočného preplácania. Xiaomi predáva svoje telefóny pod tromi značkami: Mi, Redmi a Pocophone. Mi má tendenciu byť jeho hlavnou značkou strednej triedy, zatiaľ čo Xiaomi Redmi a Pocophone sú jej rozpočtovými radami.  Spoločnosť Apple Americká spoločnosť Apple už dlhé roky patrí medzi tie najlepšie a najväčšie na trhu. Každoročne v septembri organizuje významnú konferenciu roka “Apple event”, kde predstavuje svoje najväčšie novinky. Na poslednej konferencii boli, okrem iných produktov, predstavené aj aktuálne najnovšie modely iPhonov – iPhone 11, iPhone 11 Pro a Pro Max. Spoločnosť sa snaží každoročne svoje modely vylepšovať rôznymi funkciami a príslušenstvom. Pri týchto modeloch, okrem väčšieho rozlíšenia zadnej a prednej kamery, všetky s rozlíšením 12 megapixelov, pribudla aj vylepšená funkcia nočného fotenia či možnosť širokouhlého fotografovania. V nových smartfónoch vydrží batéria podľa slov Apple o 4-5 hodín dlhšie ako predtým. Porovnanie telefónov Xiaomi vs. iPhone Pri porovnaní telefónov týchto dvoch značiek je už na prvý pohľad každému jasné, že v rámci oboch spoločností ide o vysoko kvalitné produkty, za ktoré sa nemusia určite hanbiť. Napriek tomu, že spoločnosť Xiaomi sa pravdepodobne drží na dizajnérskych plášťoch spoločnosti Apple, sú smartfóny spoločnosti, ako napríklad telefón Redmi a Redmi Note, kľúčové faktory rastu spoločnosti. Rast, ktorý sľubuje, že spoločnosť sa stane ešte väčšou, najmä keď Xiaomi začína svoju plánovanú expanziu do Brazílie a prípadne na ďalšie západné trhy. Spoločnosť Xiaomi má veľa skvelých ponúk, z ktorých väčšina je v niektorých špecifikáciách porovnateľná s Apple alebo dokonca lepšia ako najnovší iPhone. Ale okrem lepšieho naplnenia a oveľa širšieho výberu zariadení je ďalšou konkurenčnou výhodou produktov Xiaomi ich výhodná cena. Avšak netreba zabúdať, že spoločnosť Apple a jej smartfóny majú vo svete veľké množstvo skalných zákazníkov, ktorým nevadí priplatiť si za produkty, keďže sú so značkou stotožnení a sú jej verní.   

02.04.2020168
IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate, alebo aká je vaša história. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov. Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!

26.03.2020806
IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

18.03.2020977

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím